Povrat i reklamacije
Pravo na jednostrani raskid Ugovora (povrat narudžbe) bez navođenja razloga imaju svi kupci Mambo web shopa, u roku od 14 dana od primitka pošiljke. Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora (povrat), mora obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.
Zahtjev za jednostrani raskid Ugovora se šalje na e-mail ili poštom na adresu Mambo Pet d.o.o., Kustošijanska 8, Zagreb, Hrvatska. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora Prodavatelj će dostaviti Kupcu, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite OVDJE
Nakon što Kupac zatraži povrat kontaktirat će ga osoblje Mamba i dati uputstva za izvršenje povrata. Kako bi povrat bio uvažen vraćena roba mora biti nekorištena, neoštećena i u originalnoj ambalaži.
Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (neoštećena i u originalnoj ambalaži), Prodavatelj neće biti u mogućnosti uvažiti zahtjev za povrat i Kupac će morati platiti poštarinu u iznosu od 5-8 € kako bi mu roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.
Ako pregledom proizvoda Prodavatelj utvrdi da je vraćena roba u odgovarajućem stanju, vratit će puni iznos koji je Kupac platio na tekući račun ili osobno, odnosno na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu, najkasnije u roku od 14 dana od zaprimanja odluke o jednostranom raskidu ugovora.
Povrat novca Prodavatelj može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena, smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalje ili preda robu Prodavatelju, odnosno osobi koju Prodavatelj ovlastiti za primanje robe. Sve artikle Kupac može vratiti na adresu Mambo Pet d.o.o., Kustošijanska 8, Zagreb, Hrvatska. Nakon odobrenog zahtjeva za povrat. Kupac se obavezuje vratiti robu u roku od dva (2) radna dana od odobrenja zahtjeva.
POSEBNE NAPOMENE; REKLAMACIJE NOŽEVA I ŠKARA
Noževi; Kod nepravilnog rada noževa utjecaj može imati i sama mašinica i njeno održavanje. Za dugotrajnost i optimalan rad mašinica za šišanje pasa važno ih je redovno servisirati. Ovisno o broju šišanih pasa, minimalno 2 puta godišnje. Prije reklamacije noževa obratite pažnju kada je mašinica bila posljednji put na servisu.
Škare; Nepravilan rad škara može uzrokovati način držanja i korištenja škara. Škare se uvijek postavljaju na palac i prstenjak ruke, pritom je važno ne vršiti pritisak palcem i ne rezati jako debele pramenove dlaka osim škarama predviđenim za taj tip posla. Na pritisak palca su posebno osjetljive zakrivljene i zubate škare. Svake škare (ako ambalaža dozvoljava) prije izlaska iz trgovine osoblje Mamba proba u ruci kako bi osigurali da škare ne zapinju i lako klize pri otvaranju.
Reklamacije noževa i škara su moguće isključivo pismenim putem na mail uz predočenje snimke rada noža/škara. Snimku je moguće poslati na mail ili Messengerom na Facebook stranicu Mambo. Po primitku reklamiranih noževa/škara vrši se provjera te ukoliko osoblje Mamba utvrdi da noževi/škare rade kako se očekuje, bit će vraćene Kupcu o njegovom trošku.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br.41/14) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi pri čemu ćemo vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte na adresu: Mambo Pet d.o.o., Kustošijanska 8, Zagreb, Hrvatska. ili e-mail adresu:
Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Formular za prigovor preuzmite OVDJE